Dinsdag 26 mei 2026 was de dag van de ALV bij TIOS ’51.
Misschien wel het belangrijkste van de avond is dat we nu officieel een nieuwe voorzitter hebben: Pim Willems.
Verder zijn Geert Rutjes en Edgar Pijnenburg gestopt als penningmeester en zijn zij vervangen door Ramon Clijsen en Daan van der Heijden. Kampioenen zijn gehuldigd en verschillende leden zijn bedankt voor hun inzet voor de vereniging of op een andere manier in het zonnetje gezet. Het complete verslag van de ALV zal binnenkort naar de leden verstuurd worden.
