Na een lange dag en met een bizarre ontknoping is Heren 1 gepromoveerd naar de 3e divisie. Na verlies in de ochtend van TTC Tegelen, moesten ze ‘s middags nogmaals aan de bak tegen Red Stars Venray. Dit werd zeer spannend en eindigde in 5-5. Ook na games en punten tellen was het nog precies gelijk. Volgens de regels moet er dan een muntje opgegooid worden. Dit werd door TIOS ’51 gewonnen.
Van harte gefeliciteerd met deze geweldige prestatie! Jurgen, Daan en Ger en op naar de 3e divisie
